eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z operatorem Internetu › Re: Problemy z operatorem Internetu
  • Data: 2005-05-15 15:33:58
    Temat: Re: Problemy z operatorem Internetu
    Od: "jasi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ja tez miałem podobne pierepałki w warszawie z chello , czy ty też masz
    internet u nich? (bo dość łatwo z tymi cwaniaczkami można sprawe zalatwic)




    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:42876665$0$27728$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Witam,
    >
    > Pisze w dwoch sprawach.
    >
    > 1) Polecenie zaplaty.
    > Operator nie sciagal przez 2 miesiace oplat,
    > 3-go miesiaca sciagnal z konta 3 abonamenty.
    >
    > Jestem w kropce. Moja rodzina ma na koncie polecenie zaplaty, ktore
    pozwala
    > Operatorowi internetu sciagac samodzielnie oplaty abonamentowe
    bezposrednio
    > z konta. Niedawno zauwazylismy znaczny ubytek pieniedzy na koncie - i po
    > prostu zaczelo brakowac na zycie... Sprawdzenie konta ujawnilo, ze przez
    dwa
    > miesiace Operator nie sciagal abonamentow, za to trzeciego miesiaca
    > sciagnela trzy abonamenty na raz (ponad 600 zlotych).
    >
    > Blagam o pomoc. Poniewaz jestesmy bardzo zagonieni - zrobilismy polecenie
    > zaplaty, zeby nie miec na glowie koniecznosci kontrolowania takich stalych
    > wydatkow. W tej sytuacji dzialania Operatora zagrozily nam w bezposredni
    > sposob calkowitym rozbiciem budzetu domowego... Co mozemy w tej sytuacji
    > zrobic?
    >
    > 2) Odmowa negocjacji
    > Operator odmowil negocjowania cen.
    >
    > I jeszcze druga sprawa. Ze wzgledu na znaczne zmiany trendow cenowych i
    > jakosciowych wsrod dostawcow internetu w Warszawie, zaproponowalem
    > Operatorowi renegocjacje mojej umowy abonamentowej. Wraz z koncem kwietnia
    > zakonczyla sie moja umowa typu "cyrograf" i Operator podwyzszyl cene za
    > pakiet zintegrowany (zalozmy) ze 197 do 223 zlotych (od maja). Odmowiono
    mi
    > w kwietniu (podczas wizyty w BOK) samego procesu negocjacyjnego, nie
    podajac
    > przyczyn. Przed koncem kwietnia zlozylem w BOKu Operatora pismo, proszac o
    > wskazanie podstawy prawnej dla odmowy podjecia ze mna negocjacji - i
    > poprosilem o opinie dzialu prawnego. Moje pismo zostalo rozpatrzone przez
    > dzial reklamacji (w trybie postepowania reklamacyjnego, chociaz niczego
    nie
    > reklamowalem), ktory w iscie "markietingowym" stylu odpowiedzial, iz
    "firma
    > dziala zgodnie z prawem, dbajac o swoich klientow i nie dopuszcza
    mozliwosci
    > negocjacji cen, poniewaz sa one z gory ustalone dla wszystkich". Wydaje mi
    > sie, ze mozliwosc negocjacji cen zostala dopuszczona juz jakis czas temu
    do
    > prawa konsumenckiego. Brak zmian cen w cennikach Operatora i pozostawanie
    > przy jakosci uslug mniej wiecej sprzed 2-ch lat, to dzialania, ktore przy
    > obecnych trendach zmian na rynku sa jawnym dzialaniem na szkode klienta,
    > zawyzaniem cen i zanizaniem jakosci w stosunku do tego, co proponuje
    > konkurencja. Czy mam w tej sytuacji prawo oskarzyc Operatora o lamanie
    praw
    > konsumenta, ewentualnie dzialanie na jego szkode? Co ewentualnie pozostaje
    > mi do zrobienia?
    >
    > Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Niedlugo opisze bardzo ciekawy przypadek z
    > prawa spadkowego, na ktorego przykladzie ktos moglby magisterke napisac...
    > slowo daje. To zreszta tez z prosba o minimalna podpowiedz z dziedziny
    prawa
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Andrzej
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1