  • 1. Data: 2008-03-11 10:06:21
    Temat: Problem z uzyskaniem druku RP7
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Mam problem z pracodawcą który przyjął ode mnie wniosek o przygotowanie dla
    mnie druku RP7, miesiące temu. Druk jest mi pilnie potrzebny do podwyższenia
    renty, niestety czekam już dość długo i nie mogę się doczekać na ten RP7.
    Czy pracodawcę można postraszyć jakąś instytucją?
    Dodam że mam kopię wniosku o RP7 podpisaną przez panią z działu finansowego
    i z datą 11-02-2007.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-11 13:58:59
    Temat: Re: Problem z uzyskaniem druku RP7
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Netx wrote:
    > Mam problem z pracodawc? który przyj?? ode mnie wniosek o przygotowanie dla
    > mnie druku RP7, miesi?ce temu. Druk jest mi pilnie potrzebny do podwy?szenia
    > renty, niestety czekam ju? do?ae d?ugo i nie moge sie doczekaae na ten RP7.
    > Czy pracodawce mo?na postraszyae jak?? instytucj??
    > Dodam ?e mam kopie wniosku o RP7 podpisan? przez pani? z dzia?u finansowego
    > i z dat? 11-02-2007.

    spoko, ja czekałem 3 lata.
    Nic nie możesz.