    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z pracodawcą
    Date: Thu, 12 Jan 2006 13:33:13 +0100

    Witam

    KaM napisał(a) :

    > Pracowałem w pewnej firmie od 04,2005 do dnia 31,12,2005 . Była to umowa na
    > czas nieokreślony. Do tej pory nie dostałem ekwiwalentu za niewykorzystany
    > urlop

    Oszukują Cię. Muszą zapłacić
    Art. 171 Kodeksu Pracy (BTW polecam przeczytać cały. To naprawdę
    bardzo pasjonująca lektura;-)

    > i świadectwa pracy

    Oszukują Cię. Mają wydać "niezwłocznie"
    Art. 97 KP

    > , mało tego dziś otrzymałem informacje, że w salonie
    > w którym pracowałem są pewne braki towarowe

    Wcale mi nie jest przykro, że ktoś okradł pracodawcę PO Twoim
    odejściu z pracy.

    > i zostaniemy (ja i kilku innych
    > nie pracujących już kolegów) obciążeni.

    Powiedz b. szefowi: a takiego! ;-)

    > Dotam jeszcze, że nie podpisywaliśmy
    > żadnego dokumentu o naszej odpowiedzialności materialnej.\

    Który i tak pewnie by był niepoprawnie napisany.

    > Jak mam się zachować

    Od razu idź do Państwowej Inspekcji Pracy.
    Twoja b. firma nieźle chce Cię wyrolować.

    > i czy pracodawca może mi potrącić z ekwiwalentu,

    Nie

    > lub
    > zaznaczyć taki fakt w świadectwie pracy?

    Nie wiem. Raczej nie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.