  • 31. Data: 2005-02-14 18:22:32
    Temat: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mateusz Psikuta wrote:

    > Tak, słodź mu. Najlepiej stuknijcie się pitolkami.
    > Przyznam się, że gdybym miał możliwość wyboru między trollowaniem, a
    > aprobowaniem Ciebie rzeczywiście trollowałbym.
    > Zresztą. Do czego się przyczepiłeś? Wara ode mnie.

    Nawet się do ciebie, trollu głupi, nie odzywałem.

    'Uderz w stół - troll się odezwie'.

    > Nie czytaj, jak coś Ci
    > się nie podoba.

    I vice versa.

  • 32. Data: 2005-02-14 18:26:15
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User Mateusz *Psi kuta * " <p...@a...edu.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cuqoom$g09$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [................]
    > Miło mi! Mateusz.

    Och!, a ja już myślałem, że *Hans* ;-)
    ROTFL Tak się zastanawiam czy celowo
    wyciąłeś to brakujące *s* na końcu
    Twojego nazwiska - Mateusz Psi Kuta... ;-)

    Teraz rozumiem co Cię gryzie bo gdybym
    ja tak się nazywał to także by nie lubił
    ludzi, a psy (szczególnie ich genitalia) to
    bym chyba znienawidził.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 33. Data: 2005-02-14 18:26:18
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał:

    > Fakt bo jeśli jest "duże" to może i alimenty
    > nie należą się?.

    Nie należą.

    > Tak tu jest i nie
    > powinieneś się unosić bo to nie jest kancelaria prawnicza
    > gdzie "płacę i wymagam".

    Skoro nie kancelaria, to myślę też, że skoro będę w mordę lał, nie będzie to
    odbierane za dziwne? Ok.

    Pozdrawiam.

  • 34. Data: 2005-02-14 19:35:11
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> naklikał:

    > ROTFL Tak się zastanawiam czy celowo
    > wyciąłeś to brakujące *s* na końcu
    > Twojego nazwiska - Mateusz Psi Kuta... ;-)

    A pewnie sam masz powody, by nie podawać pełnego nazwiska...

    > Teraz rozumiem co Cię gryzie bo gdybym
    > ja tak się nazywał to także by nie lubił
    > ludzi, a psy (szczególnie ich genitalia) to
    > bym chyba znienawidził.

    Ja się nie wczuwam, po prostu nie czuję takiej potrzeby :)

    Nie pozdrawiam.

  • 35. Data: 2005-02-14 19:51:02
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naklikał:

    > Nawet się do ciebie, trollu głupi, nie odzywałem.
    >
    > 'Uderz w stół - troll się odezwie'.

    Jeśli przynosi Ci to przyjemność, proszę, ulżyj sobie biedaku. G'woli
    formalności, ja to nazywam troll-onanizmem. Wszystko, czego nie dotkniesz,
    czego nie zobaczysz nazywasz trollem, gratulacje. A teraz, możesz spuścić
    się pod ten stół.

    Nie pozdrawiam.

  • 36. Data: 2005-02-15 10:45:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > czego nie zobaczysz nazywasz trollem, gratulacje. A teraz, możesz spuścić

    nie rozmawiaj z nim, on kazdego kto ma odmienne zdanie nazywa trollem,
    to samo Leszek, ten to w doodatku dorzuca ze jestes chamem.

    P.

  • 37. Data: 2005-02-15 11:46:29
    Od: "Marcin" <p...@o...pl>

    Idioto! won z tej grupy!

  • 38. Data: 2005-02-15 11:49:35
    Od: "Marcin" <p...@o...pl>

    i wyślij lafiryndę do prawnika!

    ps.
    dymasz ją i chcesz zabłysnąć?

  • 39. Data: 2005-02-15 13:32:52
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:cusjrk$9h4$1@inews.gazeta.pl

    > nie rozmawiaj z nim, on kazdego kto ma odmienne zdanie nazywa trollem,
    > to samo Leszek, ten to w doodatku dorzuca ze jestes chamem.

    "Tak, słodź mu. Najlepiej stuknijcie się pitolkami." ;-)

    Są to słowa z jego posta:
    , ale jakże pasują do Twego posta.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Zdałem sobie sprawę, że może być nieciekawie. Golf jedzie nam na maskę.

  • 40. Data: 2005-02-15 14:11:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Tak, słodź mu. Najlepiej stuknijcie się pitolkami." ;-)

    :-) nie slodze mu, wyrazilem tylk ozdanie na temat Andrzeja Lawy i leszka
    (ktory glowe dam zaraz sie pojawi
    i bedzie glupa trzepac ze mnie w KFie, a dziwnie sie sklada ze zna wszystkie
    moje posty),
    idealnie to co napisal do nich pasuje .

    P.