  • 31. Data: 2004-05-18 15:53:32
    Temat: Re: Prezentowanie treści seksualnych nieletnim
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a dlaczego nie? jestes pewnie kolejnym homofobem
    > ktory na slowo gej wyobraza sobie dwoch facetow ladujacych sobie w tylek.

    Heh a Ty jak to sobie wyobrazasz? A moze sam jestes pedałem?

    pdr
    Olo

  • 32. Data: 2004-05-18 17:18:19
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Nie sądzę, żeby człowieka który upadł tak nisko dało się jeszcze jakoś
    > obrazić...

    Możesz rozwinąć?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 33. Data: 2004-05-18 17:18:40
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Nie sądzę, żeby człowieka który upadł tak nisko dało się jeszcze jakoś
    > obrazić...

    Tego 15 latka? Możesz rozwinąć?

  • 34. Data: 2004-05-18 17:19:10
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Podstawę prawną poproszę ;-P

    202 kk.

    > Histeryk. Albo jakiś skrajny purytanin (co w zasadzie na jedno
    > wychodzi). Niech idzie na jakąś terapię albo co...

    Nie histeryk tylko po prostu się szanuje.

    --
    po ile teraz stoi kilogram grup dyskusyjnych? (C) hash @ apcoh @ 2k3

  • 35. Data: 2004-05-18 17:42:44
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tego 15 latka? Możesz rozwinąć?

    Nie, każdego jednego pedała.

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2004-05-18 20:31:11
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Nie, każdego jednego pedała.

    Homofobię da się wyleczyć, wiesz?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Like a star you're so far but I need to find the place in your heart

  • 37. Data: 2004-05-18 20:44:12
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Homofobię da się wyleczyć, wiesz?

    Wiesz kto wymyślił ten modny wyraz?? Pedał :)
    Nic takiego w rzeczywistości nie istnieje.

    Pozdr
    Leszek

  • 38. Data: 2004-05-18 20:56:48
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Leszek <l...@i...pl> wrote:

    > Wiesz kto wymyślił ten modny wyraz?? Pedał :)
    > Nic takiego w rzeczywistości nie istnieje.

    Właśnie widzę jak "nie istnieje"...

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Nie muszę być jajkiem na patelni, by móc opisać jajecznicę (C) Beiru

  • 39. Data: 2004-05-18 20:58:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Wysocki wrote:

    > 202 kk.

    Jak już wspominałem:

    Paragraf pierwszy odpada, bo nie była to publiczna prezentacja.
    Pozostałe paragrafy odpadają, bo nie dotyczyło to osób poniżej 15 lat.

    > Nie histeryk tylko po prostu się szanuje.

    Tak się intensywnie szanuje, że aż szoku doznał...

    ROTFL

  • 40. Data: 2004-05-18 21:54:25
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Paragraf pierwszy odpada, bo nie była to publiczna prezentacja.

    Ale rozpowszechnianie tak.

    > Pozostałe paragrafy odpadają, bo nie dotyczyło to osób poniżej 15 lat.

    Ano odpadają.

    > Tak się intensywnie szanuje, że aż szoku doznał...

    Coś w tym złego?

    --
    <Bylinek> jesteś zboczony. <megan> jest pierwotny. jak to adam @ afh