eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje? › Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Date: Mon, 29 Aug 2005 20:58:17 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <devlsc$u0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <devehb$4u5$1@nemesis.news.tpi.pl> <devkla$p25$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: adw204.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1125341900 960 83.25.100.204 (29 Aug 2005 18:58:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2005 18:58:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:323327
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:devkla$p25$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:devehb$4u5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Witam
    > >
    > > Mam taki problem. Zakupilem 2 dni temu odtwazacz mp3 w Media Markt,
    > okazalo
    > > sie tego sie, ze produkt ma wade w dzialaniu. Dzis zanieslismy sprzet do
    > > dzialu konsumenta sklepu MM. Pani nie chciala slyszec o zwrocie
    pieniedzy
    > i
    > > wymienila nam sprzet na nowy. Nowy odtwazacz zachowywal sie identycznie,
    > > posiadal ta sama wade. Wrocilismy tego samego dnia do sklepu a tym razem
    > pan
    > > w stoisku powiedzial nam, ze nie odda nam pieniedzy dopuki nie wezmie go
    w
    > > serwis i nie wykryje wady. Powiedzialem mu, ze moze to zrobic na miejscu
    > to
    > > skwitowal mnie, ze teraz przy tej kolejce nie ma czasu.
    > >
    > > Czy w takim razie mam jakiekolwiek prawo do zwrotu czy musze wiecznie
    > > wymieniac?
    > > Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    > >
    > >
    > > ps. nie kupujcie w MM.
    > >
    > > Tomek
    > >
    > >
    > Najlepiej przed kupnem towaru w sklepie zapoznać się jak wygląda sprawa,
    > gdy towar po przyniedsieniu do domu nam się nie spodoba, a jak gdy zepsuje
    > się.
    > Są supermarkety, które zwracają pieniądze, czy wymieniają /na życzenie/ na
    > inny bez żadnych problemów.
    > Można rozmyśleć się z zakupu i bez żadnego tłumaczenia zwrócić towar.
    > Pozdrawiam
    > Maria
    >
    >
    Zapomniałam dodać, że wadliwego towaru nie naprawiają, tylko wymieniają na
    nowy . Od siebie dodają 1 rok gwarancji do tego co daje producent.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1