    From: "Milamber" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo spółdzielcze - problem...
    Date: Fri, 25 Oct 2002 09:40:23 +0200

    Reklamowac zawsze mozna, natomiast w tym przypadku raczej to nic nie da bo
    Spółdzielnia ma rację.
    1. Spółdzielnia ma obowiązek przyjąc w poczet członków osobę, któa nabyła
    mieszkanie o ile spełnia wymogi określone w Statucie Spółdzielni.
    2. Taką osoba jest np nabywca mieszkania, spadkobierca mieszkania itp.
    3. Nigdy taką osobą nie będzie pełnomocnik spadkobiercy. Tylko spadkobierca.

    Swoją drogą co za debil notariusz. Napisał bym na niego skargę.