  • Data: 2005-08-10 17:29:23
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Galathea wrote:

    > Możesz darować sobie te wyzwiska ?

    OK.

    > Więc jeśli nie masz miejsca, to w jaki sposób - nie przekraczając linii
    > ciągłej - wyprzedzisz ?

    Ale ja mam miejsce. I co mi zrobisz?

    > Nie ma nic. Ale próbuję Ci pokazać, na jakiej zasadzie wyciągłem powyższe
    > wnioski. Może źle to ująłem.

    Swoje 'wnioski' wyciągnąłeś najpierw na podstawie założeń opartych na
    tym, czym sam (zapewne) jeździsz (kompletnie ignorując możliwość
    pojawienia się innych, węższych pojazdów). Potem zacząłeś dorzucać
    dodatkowe, kompletnie nie związane z tematem, ograniczenia.

    Równie dobrze mógłbyś założyć, że kilometr dalej stał policjant, który
    powiedział, że z (jakichś przyczyn) przez następne 10 km nie wolno
    wyprzedzać w ogóle. Wtedy nie mógłbyś wyprzedzać nawet przy braku znaków
    zakazu, ciągłych linii, skrzyżowań, wzniesień czy zakrętów - bo
    polecenie uprawnionego funkcjonariusza jest nadrzędne.

    > Zapewniam, że nie mam.

    Masz. Wątek nie dotyczy ograniczeń prędkości ani znaków typu B-25 czy
    B-26. Dotyczy wyłącznie P-2 i P-4.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)