  • Data: 2004-12-29 14:05:54
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście nie mam w tym żądnego interesu więc przyklaskuję każdemu
    pomysłowi
    > który może ukrócić zaśmiecanie naszych dróg.

    "dróg" ???

    Czy masz na myśli te wąskie i kręte. czarne paski masy bitumicznej,
    podziurawione bardziej niż szwajcarski ser??
    Bo kase drzyć to kraj ów potrafi, ale żeby choć kawałek uczciwej
    drogi zrobić...
    Uprzedzę odpowiedzi:
    Pieniądze są. Na pl.listserv.chomor-l mozna znaleźć ciekawe
    zdjęcia - np. wiadukty "wolnostojące" czy kilka kilometrów
    autostrady w lesie. Szkoda tylko, że nie da się na nie wjechać
    nie opuszczając asfaltu.