  • Data: 2004-12-29 14:38:27
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:

    > No to niestety chyba jednak wyszlo na moje

    To znaczy na co wyszło?
    Bo IMO tylko na to że nasz rząd dał ciała, nie potrafił zawczasu zareagować
    na nieuchronne...

    > Poza tym z tego co piszesz 10letnie auto nadaje sie
    > na zlom, wiec nie zasmiecaj drog swoim uzywanym samochodem

    Ależ skąd, jak będę sprzedawał to będzie miał 4 góra 5 lat.
    Jeszcze z 5 lat się nim ktoś pocieszy przed złomowaniem.

    Jasne.
    Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą.
    Chociaż byś nie łgał na grupie.....