  • Data: 2004-12-29 14:50:51
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > To znaczy na co wyszło?
    > Bo IMO tylko na to że nasz rząd dał ciała, nie potrafił zawczasu
    > zareagować na nieuchronne...

    Jak to nie zareagowal? Wprowadzil nielegalna akcyze, ktora byc moze bedzie
    jeszcze musial zwracac.

    > Ależ skąd, jak będę sprzedawał to będzie miał 4 góra 5 lat.
    > Jeszcze z 5 lat się nim ktoś pocieszy przed złomowaniem.

    Dla Ciebie auto 5 letnie to nie zlom, a dla kogos innego to moze byc zlom.
    Analogicznie, dla mnie 10 letnie Audi to nie zlom, a dla Ciebie zlom.
    Jaka podasz defnicje zlomu? Bo sam wiek to slabe kryterium. Liczy sie chocby
    jeszcze marka.

    > Jasne.
    > Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą.

    No ba!

    > Chociaż byś nie łgał na grupie.....

    Przedstawiam po prostu stan faktyczny. Oczywiscie Ty nie musisz mi wierzyc,
    ze pan Helmut mial gest. Ale tak naprawde to nic mnie to nie obchodzi i mam
    to gdzies.

    --
    pozdrawiam
    Mithos