eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Prawo pracy] Brak premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo ? › Re: [Prawo pracy] Brak premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo ?
  • Data: 2009-05-29 10:02:06
    Temat: Re: [Prawo pracy] Brak premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo ?
    Od: "ben." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > A w jakim sensie "składa się"? Czy premia 1) wynika z umowy bądź z
    > regulaminu wynagradzania, czy 2) jest to premia uznaniowa? A jeśli jak w
    > pkt 1) to: czy umowa bądź regulamin nie zezwalają na pomniejszenie (nawet
    > do zera) premii w przypadku choćby nieusprawiedliwionej nieobecności w
    > pracy?

    To jest premia uznaniowa. Regulaminu premii nie podpisywałam pracodawca
    mi czegoś takiego nie przedstawił.

    Swiństwo straszne nie dość że przez prace straciłam na zdrowiu
    (przewlekła choroba ) to jak byłam na zwolniu z tego powodu to zabrano
    mi części zarobków.

    Jak upierniczyć mojego niedobrego pracodawce ?