    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Sat, 24 May 2008 11:34:07 +0200
    <g0ul9f$a1m$3@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g10lm1$qvs$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g10r7t$dlg$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g11217$504$2@news.onet.pl> <g11u9r$2me$1@news.dialog.net.pl>
    <g11uvp$8e6$1@news.onet.pl> <g120at$43f$1@news.dialog.net.pl>
    <g1233q$q6g$1@news.onet.pl> <g1281m$9lk$1@news.dialog.net.pl>
    <g13dfq$qff$1@news.onet.pl> <g13sir$8d2$1@news.dialog.net.pl>
    <g146nq$9ak$1@news.onet.pl> <g14a4b$hg2$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g14t92$uvv$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g16tpn$6ta$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g174lg$bkh$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g176rd$d9l$1@news.dialog.net.pl>
    <g17ed8$519$2@news.onet.pl> <g17g8k$k2m$2@news.dialog.net.pl>
    <g17j6o$egd$1@news.onet.pl> <g17k7b$mkd$2@news.dialog.net.pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Poznikanie etatów to argument delikatnie mówiąc przesadzony.
    Jesli znikna zlecenia znikna i etaty.

    Myslisz, ze pracodawca bedzie trzymal etaty, jesli jego firma nie bedzie
    meic zlecen?

    Bo takie dobre serce ma?

    > Właściwie głupi i świadczący o nieznajomości realiów rynku pracy.

    No wlasnie. Powinienes lepiej pozmnac realia pracy. I to nie tylko z
    punktu siedzenia żaby... tfu, znaczy etatowca ;)

    > To są kolejne twoje niczym nie poparte teorie, takie tam nieistotne
    > bajanie ignoranta.
    Coz, nazwywaj to bajaniem, ja to nazywam doswiadczeniem zyciowym.

    > Nie. Robisz to, co ci zlecą. A jak nie zechcą zlecić to się będziesz
    > ubiegał o cokolwiek.
    > Chociaż...
    > Właściwie to może w jakimś sensie masz rację. Zawsze możesz zostać
    > bezdomnym menelem grzebiącym w śmietniku w poszukiwaniu czegoś do jedzenia.
    ROTFL :)
    Wiesz kim sa freelancerzy? To przewaznie ludzie zaradni. A wiesz kim
    jest wiekszosc etatowcow? Ludzmi, ktorzy potrzebuuja, by ktos im
    organizowal prace.
    I teraz - jesli ktos ma zostac bezdomnym, to ten zaradny, czy ten
    niezaradny?

    > Przecież ty nie masz pojęcia o prawie.
    > Sprawy cywilne trwają latami.
    No i?

    > Porównaj ze sprawami ze stosunku pracy.
    Bo wklasna dzialalnosc to nie zycie od pensyjki do pensyjki. W moim np.
    przypadku niektore plany sa 5 a nawet 10-letnie.

    > Robię na etacie, mam w dupie co o tym ktokolwiek myśli, dorabiam drugie
    > tyle albo i więcej na umowach cywilno-prawnych i tyle. Ale wiem, że w
    > razie co rachunki będę miał za co zapłacić.

    No ja wiem to samo. Nawet jakbym na rok musial wziac wolne, to nei mam
    si eczym przejmowac. Rachunki to drobiazgi.