    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Tue, 20 May 2008 21:33:26 +0200
    Sender: b...@p...centertel.pl

    > Zwróć uwagę na słowa: "uzgodnił z pracodawcą". Wróć też do pierwszego
    > postu, z którego wynika, że to pracownik zwrócił się do szefa pierwszy.
    > Dlatego też muszę odrzucić Twój przykład z sekretarką ;)

    a odrzucaj sobie, widzę ze brak ci wyobraźni więc przykłąd jest ten sam że
    sekretarka zwraca sie do szefa z prośbą o naprawę i uzgadnia to z
    pracodawcą:O)
    i nic tu się w tej sprawie nie zmieniło

    > "Ciężkie naruszenie przez pracodawcę praw pracowniczych"? Czy ja dobrze
    > przeczytałem?

    tak, poczytaj sobie KP, między innymi zlecanie pracownikom wykonywania pracy
    innego rodzaju niż zawartego w umowie, jest cięzkim naruszeniem praw (to tak
    jak by pracownik chciał się zwolnic bez wypowiedzenia z tego powodu)

    > Pomijając już sensowność:

    nigdy nie pomijaj sensowności:O)

    >to osobistych czy majątkowych? ;P

    jednych i drugich, to chyba logiczne i sensowne?