  • Data: 2008-05-20 20:03:25
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g0v8gt$8aq$2@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Mnie się wydaje, że z opisu problemu wynika, że właśnie nie ma.
    > Wątkoczyńca pyta czy musi dostarczyć.
    Czekaj, czekaj - ja pisze o kompilatorze. To - jako narzedzie pracy -
    dostarczyl pracodawca (zaraz sie pewnie oaze, ze serwisant przyniosl do
    firmy pirata jakiegos i zacznie sie... ;)))

    > Tutaj to dopiero las się zagęszcza.
    > Co to jest soft?

    Soft to pojecie bardzo ogolne :)

    > Kod źródłowy, binaria? Musi być dokumentacja itp.?
    > I co to znaczy właściciela? Właściciela czego (jakich praw)?

    Gra idzie o prawa autoskie majatkowe do kodu zrodlowego oprogramowania,
    z tego co pamietam poczatek watku. Kto ma source, ma wszystko ;)