  • 1. Data: 2010-05-01 21:52:37
    Temat: Prawo po ang
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Proszę wytłumaczcie mi czy można założyć serwis internetowy, przez
    polską spółkę który będzie całkowicie po angielsku włącznie z
    regulaminem, mimo że będzie dostępny również w Polsce?

    GB

  • 2. Data: 2010-05-01 22:03:29
    Temat: Re: Prawo po ang
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 1 Maj, 23:52, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > polską spółkę który będzie całkowicie po angielsku włącznie z
    > regulaminem, mimo że będzie dostępny również w Polsce?

    A dlaczego by nie mozna?

  • 3. Data: 2010-05-02 07:23:18
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-05-02 00:03, SzalonyKapelusznik pisze:

    > A dlaczego by nie mozna?
    Nie wiem, regulaminy , instrukcje itd musza być po polsku?

    GB

  • 4. Data: 2010-05-02 08:39:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    scream napisal:
    > Serwis moze byc nawet w suahili. Jezeli oferujesz cos do sprzedazy
    > polskiemu klientowi, to dopiero musi byc po polsku. Tak stanowi prawo :)

    Napisz do Amazona, że są nielegalni ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-02 08:41:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 May 2010 09:23:18 +0200, Grzegorz Brycki napisał(a):

> [...]

    Serwis moze byc nawet w suahili. Jezeli oferujesz cos do sprzedazy
    polskiemu klientowi, to dopiero musi byc po polsku. Tak stanowi prawo :)

    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-05-02 08:47:15
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-05-02 10:41, scream pisze:

    > Serwis moze byc nawet w suahili. Jezeli oferujesz cos do sprzedazy
    > polskiemu klientowi, to dopiero musi byc po polsku. Tak stanowi prawo :)

    No ale zakładam, że w tym serwsie mogą się rejestrować WSZYSCY z całego
    świata. Włącznie z Polską. Co w takim razie?
    GB

  • 7. Data: 2010-05-02 08:47:28
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-05-02 10:39, Jacek_P pisze:

    > Napisz do Amazona, że są nielegalni ;)

    Ale oni nie są polską spółką?

    GB

  • 8. Data: 2010-05-02 09:18:27
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-02 10:47, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:

    > Ale oni nie są polską spółką?

    To był zły przykład.
    Założyć pewnie możesz tylko co zrobisz jak będą powstawać kwestie
    sporne z klientami ?
    Przygotuj się że w naszym sądzie przegrasz każdą sprawę z powodu
    braku informacji czy regulaminu w naszym języku.
    Jeśli będziesz obsługiwał klientów u nas to nie kombinuj tylko
    zrób naszą wersje językową.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-05-02 10:02:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 May 2010 08:39:55 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Napisz do Amazona, że są nielegalni ;)

    Albo przespałem i Amazon stał się polskim sklepem dla polskich klientów,
    albo ty nie umiesz czytać i chcesz zaistnieć.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2010-05-02 10:02:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 May 2010 10:47:15 +0200, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > No ale zakładam, że w tym serwsie mogą się rejestrować WSZYSCY z całego
    > świata. Włącznie z Polską. Co w takim razie?

    W takim razie nic

    --
    best regards,
    scream