  • 1. Data: 2010-04-30 19:35:40
    Temat: Mandat za brak prawa jazdy
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    Spotkała mnie dziwna i nieprzyjemna sprawa. Zostałem wylegitymowany
    przez patrol policji wodnej. Nie mialem żadnych dokumentów przy sobie
    wiec podeszliśmy do mojego samochodu który był na parkingu gdyz myślałem
    że tam mam dokumenty. Okazało się że mam je w domu. Policjant z policji
    wodnej zaproponował mi mandat w wysokości 50zł za brak prawa jazdy.
    Miałem tylko dowód osobisty. Uznałem to za absurd lecz on twierdził, że
    skoro przyjechałem nad wodę to MUSZĘ mieć prawo jazdy ( przyjechałem
    rano oni kontrolowali mnie po południu ). Mandatu nie przyjąłem, sprawa
    ma trafić do sądu grodzkiego. Czy policja wodna może kontrolować prawo
    jazdy? Czy fakt że policjant nie widział mnie jak kierowałem samochodem
    a wie że jakoś tam wjechałem może uprawniać go do nałożenia mandatu na
    mnie?

  • 2. Data: 2010-04-30 20:27:46
    Temat: Re: Mandat za brak prawa jazdy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojtas wrote:
> [...]
    > jazdy? Czy fakt że policjant nie widział mnie jak kierowałem samochodem
    > a wie że jakoś tam wjechałem może uprawniać go do nałożenia mandatu na

    Policja wodna to taka sama policja jak kazda inna. Nie miał sie czego
    przyczepic to sie przyczepił czegokolwiek. Wolno mu.

    Pytanie tylko coś tym mu tam nagadał.
    Nie masz obowiązku posiadania prawa jazdy przy sobie jak nie jesteś
    kierującym, czyli nie złapią cie za kierownicą pojazdu.
    Tylko jak ty o tym przekonasz sędziego, że oni nie kontrolowali cie w
    momencie kiedy wsiadales do samochodu, zebe wlasnie pojechac do domu?

    Nie próbuj tylko kłamać, ze przywiózł cie kolega, bo wtopisz.
    Opisz jak było. Policja kontrolowała cie w momencie kiedy nie byłeś
    kierującym, wiec nie musisz miec prawka przy sobie.
    Co sąd na to i co policja powie przekonasz sie dopiero w praktyce.

  • 3. Data: 2010-05-01 10:53:54
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    witek pisze:
> [...]

    > kierującym, wiec nie musisz miec prawka przy sobie.
    > Co sąd na to i co policja powie przekonasz sie dopiero w praktyce.

    Byłem z zoną nad jeziorkiem co ma prawo jazdy lecz ja powiedziałem że
    MAM je w samochodzie
    i szukałem chwilę po czym powiedziałem że pewnie jest przysypane gratami
    i nie chce mi się szukać, zwłaszcza że daje mu dowód
    osobisty który chciał. Kazał mi je poszukać to powiedziałem że mi się
    nie chce rozkopywać całego bagażu i że nie jadę więc po co mu prawko. Od
    słowa do słowa bez agresji czy przepychanek powiedziałem że nie jadę
    samochodem i nie mam obowiązku posiadania prawa jazdy. Mandatu nie
    przyjąłem bo uznałem to za absurd. Dziś w domu prawa jazdy nie
    znalazłem, było jednak w samochodzie.

  • 4. Data: 2010-05-01 15:25:27
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: hrh183$lv5$...@i...gazeta.pl,
    Wojtas <w...@o...pl> napisał(a):

    > Byłem z zoną nad jeziorkiem co ma prawo jazdy

    jeziorko posiadające prawo jazdy to niezła gratka ;)

    > lecz ja powiedziałem że
    > MAM je w samochodzie

    powiedziałeś bo tak myślałeś.

    > i szukałem chwilę po czym powiedziałem że pewnie jest przysypane
    > gratami i nie chce mi się szukać,

    wtedy uświadomiłeś sobie, że prawdopodobnie nie masz go ze sobą i wróciła
    żona.
    Za co mandat?

    W sdzie grodzkim ta sprawa jest spokojnie do wygrania.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Kobieta, która publicznie się rozbiera, przypomina mi reżysera filmu
    kryminalnego, który na wstępie zdradza rozwiązanie.

  • 5. Data: 2010-05-01 17:57:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żona.
    > Za co mandat?
    >
    > W sdzie grodzkim ta sprawa jest spokojnie do wygrania.

    Nie sądzę, by jakiś przełozony to wysłał do sądu bo to absurd.

  • 6. Data: 2010-05-01 18:05:42
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie sądzę, by jakiś przełozony to wysłał do sądu bo to absurd.

    Nie wiadomo co policjant napisze w notatce. Jezeli nie odpusci i bedzie
    chcial probowal isc z tym do sadu, to bylby glupi, gdyby opisal sytuacje
    tak jak Wojtas.

    pozdr
    PG

  • 7. Data: 2010-05-01 18:11:36
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Wojtas pisze:
> [...]
    > jazdy? Czy fakt że policjant nie widział mnie jak kierowałem samochodem
    > a wie że jakoś tam wjechałem może uprawniać go do nałożenia mandatu na

    Z idiotami nie wygrasz a do poziomu wielkiej brytani nam bardzo daleko
    bo tam nie musisz miec dokumentow samochodu i prawa jazdy przy sobie.

  • 8. Data: 2010-05-01 19:36:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie sądzę, by jakiś przełozony to wysłał do sądu bo to absurd.

    O ile nie napisza, ze skontrolowali kierowce wlasnie wyjezdzajacego.

  • 9. Data: 2010-05-01 20:14:17
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "witek" <

    > O ile nie napisza, ze skontrolowali kierowce wlasnie wyjezdzajacego.

    policja wodna ? to chyba wypływającego

    macso

  • 10. Data: 2010-05-01 22:37:55
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z idiotami nie wygrasz a do poziomu wielkiej brytani nam bardzo daleko bo tam
    > nie musisz miec dokumentow samochodu i prawa jazdy przy sobie.

    Ani w Niemczech, musisz je natomiast dostarczyć i okazać w terminie 7 dni na
    najbliższy posterunek i sprawa załatwiona...

    boukun