  • Data: 2013-09-06 18:15:14
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2013 16:24, witek pisze:

    > i wlasnie dlatego nigdy nie zostaniesz ani ksiegowym ani doradca podatkowym

    I też nigdy nie chciałem. Jestem prosty chłop ze wsi, oderwany granatem
    od pługa. Ale i prawo jazdy nie jest dla Wybitnych, a dla mas. W Twoich
    ukochanych stanach to wystarczy wiedzieć gdzie auto się kończy a gdzie
    zaczyna i można jeździć. A u nas pytają o rzeczy absurdalnie
    bezsensowne. Albo jakieś scenki na czas, gdzie masz się wykazać szybkim
    czytaniem i zrozumieniem zawiłych zdań typu

    * Czy w czasie gaszenia silnika gaśnicą niewłaściwym jest nie
    podnoszenie maski samochodu do samej góry?

    samo przeczytanie ze zrozumieniem tego zdania jest dość skomplikowane,
    ja czytałem je kilka razy aby załapać właściwy układ przeczeń. A tu masz
    nerwy, stres i krótki czas na odpowiedź.

    > to nie odpowiadaj na te pytania. Ciagle zdasz.

    ponieważ pytania są tajne, to nie bardzo wiem, jak mógłbym się
    przetestować :( ale z tego co ludzie piszą, to są bardzo dzikie i
    niespecjalnie oddają sens czegokolwiek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek