  • Data: 2013-09-06 17:59:36
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Sep 2013, Kris wrote:

    > Skoro nie pootrawisz zdac w miare prostego egzaminu to może lepiej jak nie będziesz
    prowadził auta po naszych drogach.

    Wniosek jest mocno, mocno inny.

    Pytanie brzmi: dlaczego nikomu nie wadzi, że po polskich drogach jeżdżą
    i będą jeździć kierowcy z takich państw, do których chce pojechać Kacper?

    Wniosek że problem *NIE LEŻY* w trudności "swoistej odmiany" egzaminu
    IMO jest całkiem prawidłowy.
    Lepiej, żeby pojazdów po Polsce nie prowadziła znaczna liczba osób
    które SĄ W STANIE bez problemu zdać taki egzamin. W tym rzecz :>

    <teza drogowa Gotfryda>
    Dopóki prawo będzie ścigało surowiej gościa po 2 piwach który nie
    spowodował wypadku, niż gościa któremu należy się raptem 500zł
    mandatu za coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=vr1cyL7WpXw
    lub (bez względu gdzie to było):
    http://www.liveleak.com/view?i=fec_1340120933
    ...w .pl na drogach nie będzie lepiej
    <\teza>
    <sumplement do tezy>
    Dotyczy również komplikowania rzeczy podobno prostych
    <\suplement>

    pzdr, Gotfryd