  • Data: 2013-09-06 18:35:21
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > I też nigdy nie chciałem. Jestem prosty chłop ze wsi, oderwany granatem
    > od pługa.
    > Ale i prawo jazdy nie jest dla Wybitnych, a dla mas. W Twoich
    > ukochanych stanach to wystarczy wiedzieć gdzie auto się kończy a gdzie
    > zaczyna i można jeździć.

    znowu za duzo sie filmów naoglądałeś.

    > A u nas pytają o rzeczy absurdalnie
    > bezsensowne.

    najwiecej absurdalnych pytan jest w szmatławcach, bo stamtąd je
    bierzesz. Tylko, ze to nie ma nic wspolnego z egzaminem.

    Albo jakieś scenki na czas, gdzie masz się wykazać szybkim
    > czytaniem i zrozumieniem zawiłych zdań typu
    >
    > * Czy w czasie gaszenia silnika gaśnicą niewłaściwym jest nie
    > podnoszenie maski samochodu do samej góry?

    bardzo mądre pytanie jak ktoś nie chce dostać ogniem po twarzy.

    odpowiedz brzmi nie.

    > samo przeczytanie ze zrozumieniem tego zdania jest dość skomplikowane,
    > ja czytałem je kilka razy aby załapać właściwy układ przeczeń. A tu masz
    > nerwy, stres i krótki czas na odpowiedź.

    proste zdanie. z pretensjami do pani z polskiego w podstawówce, ze nie
    zostawiła cie na nastepny rok w tej samej klasie abys mogl nadrobic
    zaleglosci

    > ponieważ pytania są tajne, to nie bardzo wiem, jak mógłbym się
    > przetestować :( ale z tego co ludzie piszą, to są bardzo dzikie i
    > niespecjalnie oddają sens czegokolwiek.

    ja akurat jestem za jawnością pytań.