  • Data: 2006-06-16 10:02:05
    Temat: Re: Prawo jazdy - rower.
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Jun 2006 09:48:54 +0000 (UTC), Rafał napisał(a):

    > Środek karny przewidziany w art. 42 k.k. nie obejmuje możliwości orzekania
    > zakazu prowadzenia pojazdów, do prowadzenia których nie są wymagane
    > jakiekolwiek uprawnienia [dla rowerów nie ma takiego wymogu zgodnie z art.87
    > pkt 3.1 PORD].
    >
    > Więc jednak mój problem uważam wciąż za nierozwiązany :-)

    Nawet jeśli to nie widzę problemu by rowerzyście zabrać prawo jazdy
    za jeżdżenie po pijaku.
    W drugą stronę może być wątpliwość - jak mi zabiorą prawko za jeżdżenie
    samochodem po pijaku to nadal mógłbym jeździć rowerem...
    Pytanie - skąd wziąłeś interpretację że "zakaz prowadzenia wszelkich
    pojazdów mechanicznych albo pojazdów mechanicznych określonego rodzaju"
    nie obowiązuje jeżdżenia rowerem?

    Pozdrawiam,
    Henry