  • Data: 2006-06-16 12:32:58
    Temat: Re: Prawo jazdy - rower.
    Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e6u837$lrk$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak mogą zakazać mi jeździć rowerem skoro do tej jazdy nie potrzebuję
    > niczyjej zgody, ani żadnego dokumentu.
    Pierwszy wynik z googla
    http://informacje.wm.pl/?main=11&c=44,3,3234,,s191
    ".......wyrokiem Sądu Rejonowego w Działdowie z dnia 18.05.2006 r został
    uznany winnym tego, że w dniu 4.02.2006 r. w Lidzbarku, będąc w stanie
    nietrzeźwości, kierował rowerem i naruszał zakaz prowadzenia rowerów i
    wszelkich pojazdów mechanicznych orzeczony mu przez Sąd Rejonowy VI Wydział
    Grodzki na okres 3 lat i za tego rodzaju czyn wymierzono mu karę 6 (sześciu)
    miesięcy pozbawienia wolności oraz ponownie orzeczono zakaz prowadzenie
    wszelkich pojazdów mechanicznych i rowerów na okres 5 (pięciu) lat."
    MarekF