  • Data: 2022-06-29 21:24:10
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wymijając? To już spokojnie może być kilkadziesiąt kilometrów na godzinę.

    W tym konkretnym przepisie ustawodawca odniósł się do wyprzedzania.

    > Żebyś nie twierdził, ze ktoś ma lepiej.

    Ale to ciebie boli, że rowerzyści "mają lepiej" nie mnie:P

    > Ja pisze o bezpieczeństwie ogólnie.

    Nie - piszesz o własnej wygodzie próbując to uzasadnić bezpieczeństwem
    rowerzystów. Ustawodawca stwierdził, że rowerzysta ma dbać w tym
    zakresie o własną dupę we własnym zakresie. Ciebie boli to że "ma
    lepiej" a nie jego bezpieczeństwo. Jakbyś nazywał rzeczy po imieniu to
    łatwiej by się dyskutowało;)

    > A mienie, to nie bezpieczeństwo?

    Święty tomasz widzi co tu robisz:P

    > Znam odmienną przyczynę, ale raczej nie do upublicznienia.

    Taa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!