  • Data: 2022-06-30 07:12:33
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No więc trzeba założyć czujniki i będzie bezpiecznie. Mamy trzecią
    > dekadę XXI wieku.

    <JF mode on>
    A jak się czujnik popsuje?
    I czy się na pewno da taki czujnik łatwo zrobić co by nie dawał
    fałszywych alarmów?
    <JF mode off>

    > Ziobro zaskocznenia. Od początku było widać, że mu żyłka pęka, że on ma
    > bana na metr od rowerzysty a rowerzysta może się przeciskać koło niego.

    E, nie sądzę. Poza tym mówi, że sam jeździ.

    > Lusterka, kamery...

    No ale jeszcze ich nie ma, poza tym mogą się pobrudzić i w ogóle może
    być niewiele widać.

    > Bezpieczniej tyle, że w razie czego skoczy się obcierką. Rowerzysta nie
    > jest w stanie zagrozić kierowcy stojącemu w korku - no chyba że weźmie
    > nóż albo granat;)

    Ciepło jest, otwarte ono, gibnie się, a kierwonica bez gumowej rączki.
    no i oko może wybić :)

    > Trudno.

    Ale chcemy bezpiecziej :)

    --