  • Data: 2004-08-05 08:43:33
    Temat: Re: Prawo do odmowy zeznań - fotoradar
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    >Być może kolidujący z ustawowym prawem uchylenia się od odpowiedzi.
    W mojej ocenie nic takiego nie zachodzi ponieważ postępowanie
    1. Nie toczy się przeciwko konkretnej osobie (nie ustalono jej)
    2. Właściciel wskazuje osobę, której powierzył pojazd, a to NIE jest
    czyn zabroniony (jak również kierowanie pozyczonym pojazdem). Nikt go
    nie pyta czy ta osoba popełniła jakieś wykroczenie, ani nie każe
    wskazać osoby, która je popełniła (ma odpowiedzieć KOMU powierzył, a
    nie KTO popełnił wykroczenie).

    >w sprawie popełnienia przez nieznanego sprawcę wykroczenia.
    Właściciel nie odpowiada na pytanie KTO i CZY popełnił wykroczenie (tu
    dowodem jest zdjęcie), tylko kto w tym czasie użytkował jego pojazd.

    Artur Golański