  • Data: 2004-08-06 08:22:47
    Temat: Re: Prawo do odmowy zeznań - fotoradar
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman G." <r...@g...pl> napisał:

    >Odmawiam, dajmy na to, odpowiedzi.
    Pytam po raz kolejny-na jakiej podstawie odmawiasz odpowiedzi, skoro
    nie wiesz o co chodzi, tak na wszelki wypadek ? Grozi wyciągnięcie
    konsekwencji za brak wypełnienia obowiązku.

    >Niech teraz policja przekona mnie, że mogę spokojnie złożyć wyjaśnienia,
    Policja nie ma obowiązku cię przekonywać, ty nie składasz wyjaśnień,
    tylko spełniasz ustawowy obowiązek lub nie. Policja chce wiedzieć (a
    ma do tego prawo) komu powierzyłeś i tyle. Nawet gdyby ci powiedzieli,
    że chodzi o wypadek, a ty spokojny odpowiedzi udzielisz, którą oni
    wykorzystują do wezwania i ukarania twojej żony, to co poskarżysz się,
    że cię wprowadzili w błąd ?

    >a nie o wykroczenie lub przestępstwo
    Niczego nie muszą ci powiedzieć, a ty podejmujesz decyzję - udzielasz
    odpowiedzi lub nie, a wtedy nie mozesz nawet obronić się z jakiego
    powodu odmówiłeś.
    Artur Golański