  • Data: 2004-08-04 17:49:15
    Temat: Re: Prawo do odmowy zeznań - fotoradar
    Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

    > Czy mozna w postępowaniu o wykroczenie uchylić się od odpowiedzi jeśli
    > narażałaby ona na odpowiedzialność jedynie za wykroczenie, czy też
    > konieczne jest aby była to odpowiedzialność za przestępstwo.

    Art. 41 § 1 kpow:
    Przy przeprowadzaniu dowodu z zeznań świadka stosuje się odpowiednio
    przepisy art. 177, 178, 182, 183, 185-190, 191 § 1 i 2 oraz art. 192 Kodeksu
    postępowania karnego.

    Skoro odpowiednio, to znaczy, że treść art. 183 kpk stosuje się w sprawach
    prowadzonych na podstawie kpow. Tak ja to rozumiem.

    RG