  • 1. Data: 2006-01-24 08:25:23
    Temat: Prawo do mieszkania
    Od: Małgorzata Wiśniewska <g...@o...pl>

    Mieszkam z ojcem w mieszkaniu spółdzielczo lokatorskim. Dwa lata temu
    zmarła moja mama.ojciec jest głównym lokatorem i twierdzi ze nie mam
    żadnych praw do tego mieszkania.Czy po mamie nie należy mi sie jakaś
    część tego mieszkania? Czy należy przeprowadzić jakąś sprawę spadkową?

    Gosia

  • 2. Data: 2006-01-24 10:05:37
    Temat: Re: Prawo do mieszkania
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Małgorzata Wiśniewska napisał(a):
> [...]
    > żadnych praw do tego mieszkania.Czy po mamie nie należy mi sie jakaś
    > część tego mieszkania? Czy należy przeprowadzić jakąś sprawę spadkową?

    Mieszkania - nie, lokatorskie spółdzielcze prawo do lokalu nie jest
    dziedziczne, dziedziczeniu podlega tylko odpowiednia część wkładu.

    KG