  • 1. Data: 2006-01-24 07:20:31
    Temat: Brak rachynku ?
    Od: ".::Mariusz K::." <m...@o...pl>

    Witam
    Podłączyłem się do kablówki - Multimedia" i otrzymałem pierwszy rachunek
    i bardzo mnie zdziwił bo to tylko druczek do przelewu. W kopercie nie ma ani
    paragonu ani faktury.
    Dzwoniłem do nich z pytaniem czy to normalne i otrzymałem odpowiedź ze TAK
    bo oni nie wysyłają rachunków - Rachunkiem jest ten druczek przelewu.
    Moje pytanie
    Czy ta firma nie ma obowiązku wystawienia jakiegoś dokumentu sprzedaży ?

    Pozdrawiam
    MK

    PS
    Na tym druczku nie ma żadnej pieczęci a na kopercie bardzo słabo widoczna
    zapytałem się ich że każdy może porozsyłać takie druczki z numerem swojego
    konta i po miesiącu zniknąć podszywając się pod ich firmę
    Pani mnie pocieszyła - WIĘCEJ ZAUFANIA PANIE !!??

  • 2. Data: 2006-01-24 08:20:20
    Temat: Re: Brak rachynku ?
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dr4ki8$rlt$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *.::Mariusz K::.* napisał(a):

    > Podłączyłem się do kablówki - Multimedia" i

    [ciach]

    Nie wiem o jakim mieście piszesz, ale w Malborku Multimedia dostarcza
    faktury z takim druczkiem do wpłaty na dole strony. Kiedyś faktycznie
    tylko roznosili czteroblankietowy druk na wpałtę. Teraz faktury
    dostarcza w firmowych kopertach. Pod adresem
    http://www.multimedia.pl/biuro_obslugi_klienta jest z chat z
    konsultantem, może jego (jej) zapytaj. Ewentualnie możesz też zapytać w
    lokalnym US czy Multimedia może czymś handlować i nie wystawiać dowodu
    zakupu ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2006-01-24 09:01:43
    Od: ".::Mariusz K::." <m...@o...pl>

    > Nie wiem o jakim mieście piszesz, ale w Malborku Multimedia dostarcza
    ciach
    Chodzi o Płock

    > faktury z takim druczkiem do wpłaty na dole strony. Kiedyś faktycznie
    > tylko roznosili czteroblankietowy druk na wpałtę. Teraz faktury
    ciach
    a ja otrzymałem tylko 2 blaniety i nic więcej

  • 4. Data: 2006-01-24 23:04:56
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    .::Mariusz K::. wrote:
    > Czy ta firma nie ma obowiązku wystawienia jakiegoś dokumentu sprzedaży ?

    Nie wnikając w szczegółowe przepisy, na pewno ma obowiązek jak zażądasz.
    Zażądaj na piśmie, a potem jeśli nie dostaniesz rachunku, powiadom
    odpowiednie organy.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>