  • Data: 2007-11-01 11:45:51
    Temat: Re: Prawo do głosowania (OT?)
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koncept wygląda bardzo ładnie, ma jedną zasadniczą wadę: zmuszałby do
    > wprowadzenia totalnej inwigilacji.

    To może ja się wypowiem, jako autor tego bloga.

    Otóż nie jestem już pewien, gdzie to przeczytałem, a nie chce mi się już
    szukać, ale padła m.in. sugestia, aby możliwość oddania głosu była po
    prostu jednorazowo płatna w wysokości 100 zł.

    Bardzo mi się taka sugestia podoba - z tym tylko, że ustawiłbym tą
    "poprzeczkę" gdzieś na 2-3 tysiące zł. Taka "cena" głosu powinna być
    skuteczną przeszkodą dla roszczeniowców, którzy nic z siebie
    społeczeństwu nie dają, oraz ludzi niezaradnych (nawet nie ze swojej
    winy), którzy tylko ciągną innych w dół, a jednocześnie nie powinna być
    jakąś doskwierającą kwotą dla normalnej części społeczeństwa.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com