  • Data: 2007-11-01 13:28:34
    Temat: Re: Prawo do głosowania (OT?)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Nov 2007, Alek wrote:

    > Miałem na myśli PIT.

    To było dość oczywiste, ale chciałem wskazać że zawiera pewną pułapkę,
    bo to nie PIT stanowi główną pozycję w "dokładaniu się".

    > VAT płacą wszyscy którzy cokolwiek kupują, ale jeśli ktoś nie ma
    > własnego dochodu to znaczy że wydaje cudze (np. dziecko wydaje
    > pieniądze zarobione przez swoich rodziców). Uwzględniając również
    > twoje uwagi - VAT nie może być tym kluczem.

    Rozumiem, że PIT miałby działać jako swoisty "podzielnik", całkiem
    jak owe wynalazki od ciepła stosowane w spółdzielniach, na zasadzie
    "lepiej tak niż wcale". Z drugiej stronie nie znaczy to również
    "dobrze" :)

    pzdr, Gotfryd