    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Date: Sat, 8 Jun 2002 20:44:19 +0000 (UTC)

    Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> niebacznie popelnil
    news:30894-1023544263@as3-22.starogard.dialup.inetia
    .pl:

    > Niestety samymi kroakmi prawnymi _nic_ sie nie zrobi.
    Z tonu Twojej odpowoedzi wnioskuje że nie podgrzałes mojego posta nad
    zapalniczka-ani ostatniego ani przedostatniego-to i sympatyczne
    smileye Ci się nie wybrazowiły wyraziscie ;)
    A na poważnie, tak jak piszesz: można PRÓBOWAĆ wymusić prawnie na
    podmiotach "obsługujących" internet pewne zmierzające do takich
    ograniczeń rozwiązania softwarowe. Przecież parę serwerów obsługuje
    CANCEL (dobrowolnie!) MOŻNA próbować narzucić tego typu rozwiązania,
    ale jak teraz nie przychodzi mi do głowy. Model chiński?
    pozdrawiam
    poreba