  • Data: 2002-06-08 22:40:33
    Temat: Re: Prawo autorskie do wypowiedzi na newsach
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:

    > Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> niebacznie popelnil
    .pl:

    > Z tonu Twojej odpowoedzi wnioskuje że nie podgrzałes mojego posta nad
    > zapalniczka-ani ostatniego ani przedostatniego-to i sympatyczne
    > smileye Ci się nie wybrazowiły wyraziscie ;)

    czy jezeli nie byly by dosc wyrazise to czy pisal bym cos takiego:
    "Niniejszym uprzejmie donosze ze serwer news.inetia.pl sie nie dostosowal
    :-)"

    Tak tylko staralem sie wrocic z watkiem na bardziej konstruktywne tory, co
    sie nawet chyba udalo.
    A temat owszem ciekawy - takie wlasnie zderzenie prawa z rzeczywistoscia
    ktora je mocno ogranicza