  • Data: 2004-09-21 12:49:16
    Temat: Re: Prawo autorskie.
    Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to znaczy, ze Ty się nie zapytałes ich ile oni Ci zapłacą? W
    > ogóle nie rozmawialiście o finansowej stronie umowy?

    Tak, bo było dla mnie jasne, że za wszystkie artykuły otrzymam stawkę taką,
    jak w poprzednim okresie, czyli X zł za stronę. Tak też uzgodniliśmy w
    czasie rozmowy telefonicznej. W dobrej wierze pisałem przez pół roku, a
    teraz oni chcą całą moją robotę za grosze i dowodzą, że mają do tego prawo,
    bo - to cytat z e-maila:

    "Ponieważ nie wniósł Pan zastrzeżeń, a jedynie wniósł poprawki, do złożonych
    przeze mnie artykułów Pańskiego autorstwa, oraz nie zabronił Pan
    opublikowania tych artykułów przed ich publikacją, tak więc wraz z
    publikacją tych artykułów prawa majątkowe do nich przekazane zostały na
    Wydawnictwo. Oczywiście prawa autorskie osobiste nadal należą do Pana. "

    Pytanie, czy mają prawo, czy też to ja mam prawo do tego, żeby zażądać tyle
    ile mi się należy.

    --
    pozdro,
    Michał Domaradzki