    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie.
    Date: Tue, 21 Sep 2004 11:20:54 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    [..]
    > Czy to jest prawda? Jeśli tak, to właściwie nie mam żadnych szans.

    Nie jest to prawda, to oni dali dupy - nie mają z Tobą umowy a
    opublikowali tekst należący do Ciebie.
    W tym momencie to Ty jesteś górą i możesz zarządać ustalonej przez
    siebie stawki. A jak będą uparci to nawet razy 3.

    > Co mam z tym robić? Bardzo proszę o poradę.

    Ja bym sprawdził jak się ta stawka ma do cen rynkowych.
    Jeżeli nie chcą Cię oszukać to bym się zgodził, jeżeli zaś podali niższą
    niż normalnie się płaci to bym zarządał rynkowej kwoty razy 2. Gdyby nie
    chceli zapłacić to wymyślił własną kwotę poszedł do sądu i razy 3.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.eteria.net - tanie rozmowy