  • 61. Data: 2013-11-15 11:09:05
    Temat: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > No wiesz...ja ślepa nie jestem i na stoliku obok też można dobrze
    > widzieć z tabletu jako małego telewizorka.

    jak animka zwykle pie... głupoty to tutaj sie zgodzę...

    oglądanie filmu na dobrym tablecie z dobrym ekranem ze słuchawkami an uszach
    jest bardzo miłym przezyciem.

    Co więcej dobre tablety mają obecnie zwykle znacznie lepsze ekrany niż
    większość laptopów.

  • 62. Data: 2013-11-15 11:10:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    m wrote:

    > Porównując do ekranu kinowego - prawie każdy :).

    hm...

    w kinie siadasz w pierwszym rzędzie :)

    dodam że moje wspomnienia z multikina sugeruja ze albo tam jest gówniany
    sprzęt do wyświetlanai filmów albo "operatorzy" są osłami nie potrafiącymi
    odpowiednio ustawić ostrości, bo obraz był zwykle marnej jakości.

  • 63. Data: 2013-11-15 11:10:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > i z jakiej odleglosci!

    amen.

  • 64. Data: 2013-11-15 11:36:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-15 11:07, Marek Dyjor pisze:

    > powiem szczerze że imho jak sie film nei nadaje na mały ekran to znaczy
    > że nie ma w nic poza kolorowaymi skaczącymi obrazkami...
    >
    > dobry film można oglądać nawet na tablecie, bo ważna jest treść.

    Zależy jaki film, niektóre tracą na małym ekranie... Ale fakt, teraz
    rzutnik to nie taki wielki wydatek już, trzeba miec tylko odpowiednio
    duży pokój....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 65. Data: 2013-11-15 16:38:34
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.11.2013 11:10, Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > sprzęt do wyświetlanai filmów albo "operatorzy" są osłami nie
    > potrafiącymi odpowiednio ustawić ostrości, bo obraz był zwykle marnej

    Fak, w multikinie jakosc jakas jest, jakas...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 66. Data: 2013-11-15 20:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jako akustyk powiem, że dźwięk jest optymalnie ustawiony - na ogół. Na
    > palcach jednej ręki mogę policzyć filmy, w których przesadzono z
    > głośnością. Nie jestem częstym bywalcem kin, ale uważam, że ich
    > nagłośnieniowcy robią dobrą robotę.

    Poprawiło sie.
    Jeszcze pare lat temu było zdecyodwanie za głosno.
    Obecnie chyba dostosowali (moze ludzie sie skarzyli a moze mi sie słuch
    popsuł... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 67. Data: 2013-11-15 20:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jak animka zwykle pie... głupoty to tutaj sie zgodzę...

    :)

    > oglądanie filmu na dobrym tablecie z dobrym ekranem ze słuchawkami an
    > uszach jest bardzo miłym przezyciem.

    bo?

    > Co więcej dobre tablety mają obecnie zwykle znacznie lepsze ekrany niż
    > większość laptopów.

    A kto oglada na laptopach?
    W erze telewizorów min 30 cali?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 68. Data: 2013-11-15 20:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jak sie film nei nadaje na mały ekran to znaczy że
    > nie ma w nic poza kolorowaymi skaczącymi obrazkami...

    No ale przeciez sa takie filmy na które idzie sie własnie dla obrazków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 69. Data: 2013-11-15 20:35:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > No ale przeciez sa takie filmy na które idzie sie własnie dla
    > obrazków.

    hm...

    strata czasu :)

  • 70. Data: 2013-11-15 21:06:04
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 15.11.2013 20:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    Jednak w tramwaju/pociągu/autobusie wygodniejszy jest tablet/laptop niż
    OTV 30" ;-)

    --
    live_evil