  • 41. Data: 2010-02-11 16:29:30
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2010-02-11 17:12, Artur Borubar pisze:

    > Bzdura. Jehli Kaminski czu? sie pokrzywdzony, to dlaczego sie nie odwo?ywa??
    > Powodem do odwo?ania by?y zarzuty prokuratorskie.

    Sklecone w naprędce przez esbeków :)

  • 42. Data: 2010-02-11 16:30:33
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hl1aa2$3tk$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Nie widzę powodu, by "premier", czy "prezydent" pisac z dużej litery.

    Niemniej jednak nie wystarczyło co samo nazwisko.

    > Skłamał Tusk na przykład
    >
    > Bzdura. Jeśli Kamiński czuł się pokrzywdzony, to dlaczego się nie
    > odwoływał?

    Nie rozumiesz o co chodzi. Tusk skłamał na temat treści pewnego dokumentu
    stwarzając sobie usprawiedliwienie do zwolnienia Kamińskiego. Z tym
    odwołaniem to mnie nie rozśmieszaj. Tusk nie czekając na opinie Kaczyńskiego
    pokazał gdzie ma prawo.

    > Powodem do odwołania były zarzuty prokuratorskie.

    A gdzie one są? Gdzie jest akt oskarżenia, proces i ta cała reszta?

  • 43. Data: 2010-02-11 20:24:25
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > A gdzie one są?

    Tutaj:

    http://wyborcza.pl/1,85996,7117584,Prokuratura_przed
    stawia_zarzuty_szefowi_CBA.html

    Gdzie jest akt oskarżenia, proces i ta cała reszta?

    Wszystko w swoim czasie.

    Przemek

    --
    Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych
    wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

  • 44. Data: 2010-02-11 21:35:33
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    Ty swirze !!! wchodze tu po latach a Ty kopiujesz ciagle ten sam tekst ...
    ja pierdziele ale z Ciebie czub ....

  • 45. Data: 2010-02-12 09:07:58
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >BANDYTA a nie gowniarz !

    Bandytą to jest policjant stszelający do dziecka, do niewinnego człowieka,
    bo się naoglądał sensacyjnej szmiry, albo za bardzo lubi grać w kłejka.

  • 46. Data: 2010-02-12 09:26:47
    Od: 'he(R)sk' <sldpis€bigbrednie@interia.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 10:07:58 +0100, "Stokrotka"
    <o...@a...pl> wrote:

    > Bandyt? to jest policjant stszelaj?cy do dziecka, do niewinnego człowieka,
    > bo się naogl?dał sensacyjnej szmiry, albo za bardzo lubi grać w kłejka.

    BANDYTA! Kto normalny nosi ze soba noz ?!!

    --

    HeSk

    Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
    Stan dróg poprawi sie sam !
    http://bezswiatel.4.pl/

  • 47. Data: 2010-02-12 09:32:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    'he(R)sk' pisze:

    > BANDYTA! Kto normalny nosi ze soba noz ?!!

    Jak byłem w harcerstwie, to nosiłem.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2010-02-12 10:56:47
    Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):
    > No i te codzienne napady na banki i kantory. Sprawcy nie złapani... Coś
    > w tym jest.

    Pierwsze prawo ewolucji:
    * przeżywają jednostki/grupy będące w stanie zapewnić sobie warunki
    do egzystencji.

    I teraz Policja:
    * brak rozsądnych kwalifikacji w przypadku próby przejścia do ewolucyjnie
    przyszłościowych zawodów (nieumiejętność jeżdżenia samochodem,
    złe nawyki socjalne, brak w zasadzie jakichkolwiek możliwości
    rozwoju intelektualnego po służbie też się jest pracownikiem
    Policji).
    * brak poparcia społecznego w stanach spokoju - służby państwowe walczą
    o kawałki tortu z budżetu, a teoretycznie najlepiej gdyby
    większości tych służb wcale nie było przez co presja uwiązanych
    etatowców większa do walki o finanse.

    Artur Górniak
    --
    Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/

  • 49. Data: 2010-02-12 11:12:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Górniak pisze:

    > Pierwsze prawo ewolucji:

    a jakie jest drugie prawo ewolucji?

    > * przeżywają jednostki/grupy będące w stanie zapewnić sobie warunki
    > do egzystencji.

    Z ewolucją ma to niewiele wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2010-02-12 12:25:18
    Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
    > a jakie jest drugie prawo ewolucji?

    > Z ewolucją ma to niewiele wspólnego.

    mylisz ewolucję z deltą.

    ewolucja to nauka opisująca wpływ środowiska na zmiany
    w organizmach i odwrotnie.

    nie musi być dodatnia (postęp)... może być ujemna (regres)
    albo po prostu zerowa (stagnacja).
    to jak z pogodą zawsze jest ale slangowo może jej nie być ;-).

    drugie prawo jest zbyt skomplikowane żeby go przytaczać.

    Artur Górniak
    --
    Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/