eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Data: 2004-01-26 11:38:34
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:hnude1-oal.ln1@ziutka.router...
    > In article <bv166g$5ca$1@news.onet.pl>, Kamil wrote:
    > > Powinienem napisac dokladniej - glosniczek po 3 dniach zaczal charczec i
    > > dlatego zanioslem sprzet do serwisu. Ale to nie jest niezgodnosc towaru
    z
    > > umowa, bo kazdy sprzet moze sie zepsuc.
    >
    > A kupowales z mozliwoscia posiadania za jakis czas charczacego glosniczka
    > czy tez zgodnie z umowa kupiles telefon ktory nie powinien sie tak
    > zachowywac?

    to jasne ze kupowalem sprzet ktory ma dzialac poprawnie. Ale przeciez kazdy
    rozsadny sprzedawca wysle mnie najpierw do serwisu zanim zgodzi sie wymienic
    sprzet.

    Idac Waszym tropem mozna dojsc do tego ze w kazdym (lub prawie kazdym)
    sprzecie mozna sobie znalezc cos co nam nie bezdie pasowac i tym sposobem co
    dwa tygodnie bedziemy miec nowe urzadzenie.

    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1