    From: "Kamil" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa klienta
    Date: Mon, 26 Jan 2004 12:38:34 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@pa56.solaris.ds.polsl.gliwice.pl

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:hnude1-oal.ln1@ziutka.router...

    > A kupowales z mozliwoscia posiadania za jakis czas charczacego glosniczka
    > czy tez zgodnie z umowa kupiles telefon ktory nie powinien sie tak
    > zachowywac?

    to jasne ze kupowalem sprzet ktory ma dzialac poprawnie. Ale przeciez kazdy
    rozsadny sprzedawca wysle mnie najpierw do serwisu zanim zgodzi sie wymienic
    sprzet.

    Idac Waszym tropem mozna dojsc do tego ze w kazdym (lub prawie kazdym)
    sprzecie mozna sobie znalezc cos co nam nie bezdie pasowac i tym sposobem co
    dwa tygodnie bedziemy miec nowe urzadzenie.

    Kamil