eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa klienta
    Date: Mon, 26 Jan 2004 07:05:53 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 11
    Message-ID: <h...@z...router>
    References: <bv0apa$kb7$1@news.onet.pl> <bv0mso$ldr$2@news.onet.pl>
    <bv0tmq$nhp$1@news.onet.pl> <bv1015$dab$1@news.onet.pl>
    <bv166g$5ca$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm118.omega228.maxonline.com.sg
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1075072505 13208 218.186.228.118 (25 Jan 2004 23:15:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jan 2004 23:15:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189762
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <bv166g$5ca$1@news.onet.pl>, Kamil wrote:
    > Powinienem napisac dokladniej - glosniczek po 3 dniach zaczal charczec i
    > dlatego zanioslem sprzet do serwisu. Ale to nie jest niezgodnosc towaru z
    > umowa, bo kazdy sprzet moze sie zepsuc.

    A kupowales z mozliwoscia posiadania za jakis czas charczacego glosniczka
    czy tez zgodnie z umowa kupiles telefon ktory nie powinien sie tak
    zachowywac?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1