eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Data: 2004-01-25 17:20:10
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bv0mso$ldr$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:bv0apa$kb7$1@news.onet.pl...
    >
    > Skorzystaj z niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji. Wówczas będą
    > mogli tylko raz naprawiać a później przysługuje wymiana na nowy i sprzęt
    > oddajesz w miejscu zakupu, a nie w serwisach. Też mają 14 dni na
    > odpowiedź.
    >

    OK
    Ale gdzie tu niezgodnosc towaru z umowa?? Telefon jest taki jak chcialem a
    moje obawy dotycza serwisu i klopotow zwiazanych z serwisem.

    Mysle ze jasno sie wyrazilem w swoim poprzednim poscie

    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1