  • Data: 2017-11-09 01:31:58
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tyle, że cena za utwór 1$ jest ceną "z sufitu" inie wynika z niczego
    > innego, niż z chęcią zarobienia owego dolara. Kto powiedział,ze jest ona
    > adekwatna do wartości tej usługi? Ba, jak właściwą wartość wyliczyć?
    > Przecież to jest rzecz niewycenialna.

    Jak najbardziej wycenialna. Tworzysz i chesz za to tyle ile uważasz.
    Dlaczego coś miałoby Cię ograniczać? Teraz czy ktoś to kupi, to jest
    kwestia tego ile "rynek" uwaza to co stworzyłeś jest warte. Przeceież
    nie mówimy nawet o dobru ratującym życie (jak w przypadku leków). Nic
    się nie stanie jak nie posłuchasz, nie? Korzystasz - płać, nie chcesz
    płacic, nie korzystaj. Tak, wiem, jest to dośc organiczny liberalizm,
    ale do tego się to sprowadza.

    --
    Marcin