  • Data: 2017-11-09 00:29:38
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Pole eksploatacji dla YT, WP, ONET jest
    > takie samo i jest to pewnie reemisja utworu. Sporządzenie kopii z tej
    > emisji na nośniku to inne pole (wątek zaczął się od nagrywania YT).

    Moim zdaniem jest to ingerencja w podstawowe wolności obywatelskie. :-)

    To uniemożliwianie mi przeniesienia ogólnodostępnej treści za którą
    zapłaciłem np. do sąsiedniego pokoju jest faszyzmem ;-) w czystej
    postaci. (np. szyfrowanie nagrań w dostępnych urządzenaich na rynku typu
    dekodery, telewizory itp.)

    I cały czas pamiętając o podatku od nośników.
    Za mały? Mogę płacić wyższy i raz na zawsze zamknąć te durne dywagacje o
    prawie autorskim.
    To tylko napędza prowizje prawników bo rzecz jest tak niemierzalna że aż
    się scyzoryk otwiera.