    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Date: Thu, 18 May 2006 11:55:59 +0200

    > Ano. Ale widziałem niedawno w TVN eksperta (znaczy podpisanego jako
    > prawnik), który wywodził, że skoro napadnięty nosił ze sobą nóż, to
    > użycie go było ewidentnym przekroczeniem obrony koniecznej... Nawet nie
    > dodał skromnego "moim zdaniem".

    nie skoro nosil tylko skoro wzial wlasnie przeciw tym osobnikom, nie
    przekrececaj. Mogl wziac rozne rzeczy do orbony wybral noz przy uzyciu
    ktorego jest wrecz pewnym ze dźgnięty umrze.
    http://podnapieciem.onet.pl/1333537,archiwum.html
    Tak jak w innych sprawach uawazam ze Pan profesor z katedry Prawa
    zachowuje si emomentami jak 'moherowy beret' (mam tu na mysli kierowanie
    sie emocjami) tak w tym przypadku bylem pod razeniem .

    MOgl SKUTECZNIE zglaszac przestepstwa, mogl brac dyktafon nagrywac i
    zglaszac grozby, mogl kupic paralizator, gaz, rozne rzeczy wybral noz
    wlasnie w tym celu .. i zabil.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".