  • Data: 2006-01-16 15:19:08
    Temat: Re: Pracodawca namawia mnie do złamania prawa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > a co za problem nagrac na analogowy z cyfrowego
    > ?

    No wlasnie zaden, dlatego dodalem na koncu mojego posta jeszcze jedno
    zdanie.

    Zreszta w sprawie Rywina pewne moje watpliwosci budzi kiepska jakosc
    nagrania (podobne te dyktafony to nawet jakis low-end), ktora nie
    wyklucza teorii, ze nagrania dokonano na dobrym sprzecie, przerobiono i
    przegrano na kiepski sprzet na ktorym juz slychac tylko to co ma byc
    slychac :)