  • Data: 2006-01-16 17:38:51
    Temat: Re: Pracodawca namawia mnie do złamania prawa
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jan 2006 12:50:24 +0000 (UTC), kasia_rowerowa napisał(a):

    > Jest tak.
    > Pełnię funkcję kierowniczą w firmie. Ostatnio mam być pośrednikiem w pewnych
    > sprawach, które nie są zgodne z prawem. Jak się zdołałam zorientować, mój
    > przełożony właśnie w tych wątpliwych sprawach składa mi dyspozycje wyłącznie
    > ustne. Jest w pełni świadom oceny prawnej tych czynów. Ewentualny trop urywa
    > się na mnie - to ja podpisuję dokumenty i prowadzę korespondencję...
    > Co robić? Wiem, że najlepiej złożyć oficjalne pismo itd., ale oznacza to
    > koniec mojej pracy.
> [...]

    1. Zaczynasz szukać pracy
    2. Musisz zdobyć choćby nagranie na ten temat.
    3. Udaj się z tym bezpośrednio do prokuratora i współpracuj z nim od tej
    chwili gdy będzie się coś działo masz dupochron
    4. Gdy prokurator nie będzie zainteresowany odmów pracowdacy wykanania
    polecenia
    5. Gdy cie będzie chciał zwolnić to weż wypowiedzenie i prosto do sądu
    pracy z pozwem o przywrócenie do pracy
    6. Sąd raczej da ci wiarę widząc twoją wcześniejszą interwencje u
    prokuratora i przyzna ci odszkodowanie które ci powinno wystarczyć do
    znalezienia kolejnej pracy

    --
    pozdrawiam,