  • 11. Data: 2006-09-14 10:37:50
    Temat: Re: Praca - wypowiedzenie w przypadku lepszej oferty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > "pojsc" na L4 :) tylko takie w ktorym nie bedzie zapisane ze pacjent
    > musi lezec

    Czyli twierdzisz że jak jest napisane że pacjent nie musi leżeć, to
    pacjent może pracować gdzie indziej? Bzdury.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-09-14 12:09:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Czyli twierdzisz że jak jest napisane że pacjent nie musi leżeć, to
    > pacjent może pracować gdzie indziej? Bzdury.

    a gdzies ty to wyczytal???
    twierdze tylko ze jak nie musi lezec, a pracodawca zadzwoni do domu, to
    nie ma obowiazku go tam zastac, w przeciwienstwie do tego kiedy "musi
    lezec"

  • 13. Data: 2006-09-14 13:34:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > twierdze tylko ze jak nie musi lezec, a pracodawca zadzwoni do domu, to
    > nie ma obowiazku go tam zastac, w przeciwienstwie do tego kiedy "musi
    > lezec"

    A nie może leżeć poza domem? Na działce lub u sąsiada? A poza tym jak
    chory musi leżeć, to i tak czasem musi iść do sklepu na zakupy.
    Twoje rozróżnienie między tymi zwolnieniami jest bezsensowne.

  • 14. Data: 2006-09-14 13:38:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A nie może leżeć poza domem? Na działce lub u sąsiada? A poza tym jak
    > chory musi leżeć, to i tak czasem musi iść do sklepu na zakupy.

    np. przez 8 godzin?

    > Twoje rozróżnienie między tymi zwolnieniami jest bezsensowne.

    iii jasne, to po co to wogole uwzgledniac na L$ w kocu kogo to obchodzi
    czy pacjent lezy czy nie

  • 15. Data: 2006-09-14 13:45:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > np. przez 8 godzin?

    Nie wiem czy pracodawca będzie miał cierpliwość dzwonić 8 godzin. Ale
    leżeć można 8 godzin gdziekolwiek. Mi na przykład zdarzyło sie leżeć
    cały dzień, gdy byłem chory u mojej dziewczyny. I co przez to naruszyłem
    warunki zwolnienia lekarskiego?

    > iii jasne, to po co to wogole uwzgledniac na L$ w kocu kogo to obchodzi
    > czy pacjent lezy czy nie

    Właściwie to nie końca wiem po co.
    Ale z punktu widzenia pracodawcy by udowodnić że pracownik narusza
    uprawnienia z ubezpieczenia społecznego nie ma to większego znaczenia.
    Samo chodzenie (nie udowodnienia w jakiej ilości) wbrew zaleceniom
    "chory leżeć" raczej nie przejdzie w sądzie pracy jako podstawa art. 52
    kp - bo chyba o to tylko może chodzić pracodawcy. By dać 52 kp trzeba by
    udowodnić że pracownik wykonuje pracę gdzie indziej, a wtedy jest bez
    znaczenia jakie ma zalecenia lekarskie.