  • Data: 2004-06-15 05:47:55
    Temat: Re: Praca na lewo POMOCY dlugie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 cze o godzinie 23:32, na pl.soc.prawo, futszaK napisał(a):

    > musze przyznać że mieliśmy niezły ubaw z kolesiami czytając tego
    > posta, tacy jak Ty powinni otrzymać dożywotni zakaz zatrudnienia przy
    > jakiejkolwiek pracy bardziej intelektualnej od kopania rowów

    No comments.

    > byłeś zatrudniony na całkiem sympatycznych warunkach
    ^^^^^^^^^^^
    Gdzie napisał że był _zatrudniony_ ?
    Byłeś za bardzo zafukany śmiechem by to przeczytać?

    > zwłaszcza jak na Twój wiek ale widać na za dobrych i pracodawca powinien cie
    zwolnić
    ^^^^^^^^^^
    Jaki _pracodawca_ ?? Zwolnić?
    Wpierw musiałby go zatrudnić, by mógł zwolnić.

    > już dawno temu a największym jego błędem było zatrudnić takiego malkontenta

    Ponownie przyczepiasz się zatrudnienia - nie potrafisz czytać, ale obrażać
    potrafisz.

    > administracja siecią za 400PLN ???
    > u nas profesjonalna firma bierze 250+Vat wystawiając fakture, a server
    > jest tak administrowany że przysłowiowa mucha nie siada (sieć działa
    > rok i ANI RAZU nie siadła z powodu błędu admonistratora), a żeby nie
    > było że to banda studencików to powiem że ta sama firma administruje
    > (oczywiście za większe pieniądze) pewną dużą siecią kablową, a CATV to
    > troche więcej niż skrętka rozprowadzona po dachach

    Człowieczku - jeżeli masz _jakiekolwiek_ pojęcie o działalności na rynku
    usług /ale domniemywam że _absolutnie_ nie masz/ to wiesz że w niektórych
    przypadkach czasami się /idzie poniżej kosztów/ - przy założeniu że sieć
    nie jest obciążona, porządny sprzęt itp itd - to się analizuje _przed_
    zawarciem umowy.
    Ponadto jeżeli ta Twoja _profesjonalna_ firma bierze 250 netto - to przy
    założeniu że takich sieci mają kilka - ile u nich zarabia pracownik? Ile
    przynosi taka firma zysku??
    Absolutnie nie masz pojęcia o prowadzeniu usług.

    > Mam nadzieje że długo nie znajdziesz roboty

    Jesteś kawałkiem fi...a :[

    > a jak spróbujesz cokolwiek zrobić prawnie swojemu byłemu pracodawcy
    ^^^^^^^^^^
    Jakiemu pracodawcy? Nie rozróżniasz podstawowych pojęć - wracaj do
    piaskownicy!

    > to nie dość że nabawisz się nieprzyjemności

    ROTFL^

    > to jeszcze zostaniesz oskarżony o pomówienie, sprawe przegrasz i
    > będziesz zmuszony zabulić odszkodowanie

    O - i znasz się na prawie karnym, cywilnym, pracy......

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423