  • Data: 2004-06-14 21:32:12
    Temat: Re: Praca na lewo POMOCY dlugie
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Jun 2004 17:08:44 +0200, "swisio" <s...@o...pl> wrote:

    >Jak myslicie jakie mam szanse na wygranie sprawy w sadzie pracy i dostanie
    >jakiegos odszkodowania ?? jesli ujawnie wszystko co wiem o firmie co szef
    >ukrywa wiem ze sie moze narobic bajzel ale nie pracuje cale dnie mam wolne
    >wiec po sadach moge sie powluczyc :] zwolnil mnie z godziny na godzine :]
    >przyjol inna osobe na moje miejsce rowniez zatrudniona na lewo :] macie
    >jakies pomysly jak moige zalatwic ta sprawe raz na zawsze zebym bym
    >zadowolony z konsekwencji czyli np likwidacja sieci wyskoka grzywna i tego
    >typu sprawy :]

    musze przyznać że mieliśmy niezły ubaw z kolesiami czytając tego
    posta, tacy jak Ty powinni otrzymać dożywotni zakaz zatrudnienia przy
    jakiejkolwiek pracy bardziej intelektualnej od kopania rowów

    byłeś zatrudniony na całkiem sympatycznych warunkach, zwłaszcza jak na
    Twój wiek ale widać na za dobrych i pracodawca powinien cie zwolnić
    już dawno temu a największym jego błędem było zatrudnić takiego
    malkontenta

    administracja siecią za 400PLN ???
    u nas profesjonalna firma bierze 250+Vat wystawiając fakture, a server
    jest tak administrowany że przysłowiowa mucha nie siada (sieć działa
    rok i ANI RAZU nie siadła z powodu błędu admonistratora), a żeby nie
    było że to banda studencików to powiem że ta sama firma administruje
    (oczywiście za większe pieniądze) pewną dużą siecią kablową, a CATV to
    troche więcej niż skrętka rozprowadzona po dachach

    Mam nadzieje że długo nie znajdziesz roboty a jak spróbujesz cokolwiek
    zrobić prawnie swojemu byłemu pracodawcy to nie dość że nabawisz się
    nieprzyjemności to jeszcze zostaniesz oskarżony o pomówienie, sprawe
    przegrasz i będziesz zmuszony zabulić odszkodowanie

    --
    futszaK
    598339018 888010641