  • Data: 2004-06-15 06:08:41
    Temat: Re: Praca na lewo POMOCY dlugie
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jun 2004 07:47:55 +0200, "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> wrote:

    >Człowieczku - jeżeli masz _jakiekolwiek_ pojęcie o działalności na rynku
    >usług /ale domniemywam że _absolutnie_ nie masz/ to wiesz że w niektórych
    >przypadkach czasami się /idzie poniżej kosztów/ - przy założeniu że sieć
    >nie jest obciążona, porządny sprzęt itp itd - to się analizuje _przed_
    >zawarciem umowy.
    >Ponadto jeżeli ta Twoja _profesjonalna_ firma bierze 250 netto - to przy
    >założeniu że takich sieci mają kilka - ile u nich zarabia pracownik? Ile
    >przynosi taka firma zysku??
    >Absolutnie nie masz pojęcia o prowadzeniu usług.

    jakbyś sie nie postawił tylko przeczytał co napisałem to byś nie
    rzucał takich tez

    >Jesteś kawałkiem fi...a :[

    gdyby był dobry w tym co robi to by już ją znalazł a nie zajmował się
    obmyślaniem planów zemsty na kimś kto go podobno strrrasznie
    wykorzystywał

    --
    futszaK
    598339018 888010641